Mes KURIAME
Vietą, kurioje vaikams emociškai saugu augti ir mokytis savo tempu.
Mes VERTINAME
Vaiko individualią patirtį, pasaulio pažinimą eksperimentuojant.
Mes TIKIME
Kad vaiką augina jo šeima, bendruomenė, kultūrinė aplinka.

Gardų ozo pažintinis takas

Grįžus vaikams iš po rudens atostogų, mūsų laukė edukacinė išvyka į Gardų ozo pažintinį taką. Toliau tęsiame pradėtą savo priešmokyklinukų projektą ,,Keliaujame po Žemaitiją”. Mūsų tikslas buvo susipažinti su Žemaitijos kraštu ir jo apylinkėmis, surengti žygį Gardų ozo pažintiniame take.

Nuvykę į vietą organizavome žygį Gardų ozo pažintiniame take. Ozas yra ilga – net 3,5 km ilgio – siaura kalva, sudaryta daugiausiai iš smėlio ir žvyro. Gardų ozo aukštis nuo papėdžių iki aukščiausių gūbrio keterų vietomis siekia 10–15 metrų. Štai tokiame oze pažintinis takas ir yra įrengtas. Užlipę į kalvą pasigrožėjome gan tolimais Žemaitijos horizontais bei žaviu šios vietos elementu – širdutės formos sala viename iš tvenkinių. Apėjome visą teritoriją, apžiūrėjome statų skardį, perėjome tvenkinius jungiančiais liepteliais. Žygio metu stebėjome Žemaitijos kraštovaizdžius ir grožėjamės rudenėjančia gamta.